miercuri, 19 mai 2010

Crezuri

In primul rand eu nu iti cred renegarea credintei in Dumnezeu,din moment ce ai cateva conturi neterminate cu Diavolul.Defapt ce sunt ei ? Niste nimicuri care ne influenteaza judecata de zi cu zi,niste impertinenti care se cred deasupra noastra,niste simboluri.Si totusi tu crezi in ei,de ce ? Pentru ca faci partea din marea turma ce ma inconjoara,domnule Nimeni.

Iti reneg sinceritatea,iti reneg acea aroganta cu care incerci sau vrei sa starnesti priviri care sa te inconjoare,sa-ti armonizeze acel eu stingher,acel eu dezolant in care te scalzi ca intr-o balta de sange.Ah si ce n-ai da sa iesi din ea,sa gusti putin din aerul curat pe care ti-l suflu eu in fata.Dar nu vei face asta niciodata.

Striveste-ti umanitatea dezolanta,n-ai ce face cu ea.De ce sa fii om cand poti fi ceva mai bun ?! Acorda-ti putina superioritate,gusta din ea,asa cum te las eu flamant cand ochii mei ,desi cu nimic deosebiti,se uita prin tine,si nu vad nimic,decat piatra din spatele tau,domnule Mediocru.

Fa ceva ! Depaseste-ti starea,numai asa vei urca,vei urca...si te vei uita de sus la toate insectele ce ti se plimba si scormonesc pamantul la picioarele tale.

Revolta impotriva crezurilor,revolta-te !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu