duminică, 9 mai 2010

Cat de usor e sa cazi...

...Si sa iei cu tine si uitarea,si amintirea...Razvrateste-te impotriva ta,acelor micuti uriasi din tine care-ti dicteaza irezistibilitatea pamantului,atintit din nori.

Hai spune-mi ce ai vrea sa fac,cand tot in jurul meu - un scurt vers posac,ingandurat,frant,stors de viata,ghilotinat !Precum capul tau,scumpa mea,asteapta in ploaie pana cineva il plesneste!

Si te vad plangand,in dese randuri de petale de flori,arse margarete,ars si albul din ele.Puritate ! Nu mai am nevoie de ea,ti-o las pe toata tie.Fii pura,fii tu,fii altcineva,nu ma mai intereseaza.Doar gandeste-te la mine cand lacrimile se izbesc de tavanul baii de lut...

Nimeni nu o sa trezesca o printesa adormita pe un pat de matase.Cine s-ar atinge de ea ? Ce concepte muritoare,ce banalitati ! Irosite trecuturi reinvie in mintea ta,si odata cu ele,si ochiul Infrant imi dicteaza tacere.Tac,si-l vad cum sangereaza,cum pupila i se dilata,ma regasesc in ea.Ce se mai aude cu tablourile alea ? Parca valorau ceva...

Cand inimile inceteaza din a bate,repede,haide,arata-le miscarea urmatoare.Ele se vor inclina usor spre croaziera cereasca si-ti vor detesta surasul tau diabolic,cer de iad !
Si inca ceva,mai da-mi ceva aer din al tau,al meu s-a terminat,mi l-ai furat pe tot.Nenorocit muritor...Cata ura,as varsa-o pe toata intr-un ceainic.Te-as lasa sa bei din ea.Ar fi mai ceva ca ceanura! Ineaca-te,ineaca-te...Lasa nebunul sa-si vada de copacii lui...mai am inca destui de numarat ! Piei !

Ah,cat de usor este sa cazi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu