miercuri, 14 iulie 2010

De ce taci ?

De ce taci ? Ori gustul meu nu-ti mai inspira soapte,ori vocea mea nu-ti mai admira vorbe scoase in deplina indoiala a singuratatii.Caci demult as fi vrut sa-ti scriu pe frunte "Piei!",dar literele tot nu veneau,tot trageau de mine sa le ingrop in gradina bunicii.Insa atat de mult citesc in gropile din obrajii tai depresia,incat sincer,m-am saturat pana sa si zac in acelasi aer posac ce te invaluie.Si cretinitatea cerului mult obosit ce vrea sa cada peste noi,sa ne lase universul format din pamant.

Si intre mine si tine,ca un demult trecut gand,e doar o lume.Dar aceasta se largeste la infinit...

De ce taci ? Ori ochii mei inspira tradare,ametirea unui resentiment ce-l porti in pantece.Si fluturii incep sa cada ,rapusi de ura mea,incat nici nu mi se mai zbat in stomac...Dar evident,nu ma uit la mine.Imaginea reflectata in oglinda imi idigna atata greutate,incat prefer singuratatea unui spatiu fara de nici imaginea propriului meu chip.Caci tu inca taci,iar firea mea nu exprima delasare,nici ambitie.Numai a ta continua spre o perpetua disperare,un chin ce ti-l rasucesti in carne.

De ce taci ? Stiu.Pentru ca si eu am tacut demult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu