sâmbătă, 3 iulie 2010

Imi imaginez viata sub forma unor trei lacuri dintre care in unul va trebui sa ma inec.

Nu stiu cum sa fac asta.Ma gandesc la ele,le analizez.

Primul lac oglindeste viata mea de copil,in capatul lui tronand tu,tata.Scene cand veneai baut la mine si imi ziceai ca nu mai iei medicamente,ca te apuci din nou de baut,ca vrei sa mori...ca nu scapi de "voci".Prostii ! Nu esti cel pe care il stiu.Cel puternic si darz,in stare sa infrunte cam orice uragan s-ar asterne asupra lui.Si vezi ca in ochii mei,"ea" are un avantaj.A fost bolnava.O boala peste care nimeni nu trecea.Tu n-ai fost.Undele din lac se linseau una pe cealalta facand goluri adanci in ochii tai,rod din carnea lui Nero.Atat de acru,atat de amar,ai facut lacul sa devina foc.Nu vreau sa ma arunc in foc,si nicidecum sa reiau cosmarurile pe care le-am trait cu tine.Desi pline de inteles...le vreau uitate.Si nici o furtuna de lacrimi nu va stinge focul.Adio.

Al doilea lac prezinta o cale ce trebuia urmata.Defapt multitudinea de cai pe care le puteam urma si nu am facut-o.Imi vad multiplele ipostaze de viitor,nu-mi plac.Nu regret nimic.Si lacul imi displace.E atat de plat si monoton.Ca o felie de tort...Ce comparatie.Adio...

Al treilea lac se propaga sub umbra unui cer...albastru.Cate momente fastuoase resimt,cate poteci de dragoste,cate idile intr-una! Cata magie,cat fior,cat declin,cata durere...Campuri de maci,de margarete...Labirinturi,uitari,priviri.Atat de mult te iubeam.Te rog,acum iarta-ma,stiu ca si eu am gresit.Voi muri cu tine in gand.Si lacul pe care vreau sa-l traiesc o eternitate va fi cu tine.Desi o sa fiu ranit de infinit de multe ori,stiu ca voi si iubi de infinit de multe ori.Si te voi vedea,te voi simti mereu langa mine.Lacul va derula intr-una numai povestea noastra.Nu-i asta ce mi-am dorit ? Nu-i asta ce am vrut ? Nu numai o clipa de fericire,ci o eternitate ? Ei bine,ma inec in acest lac,ca sa o am.Si acestea fiind spuse,te las de tot.Imi va fi greu sa nu mai te scriu.Nu uita draga mea,mereu am iubit,nu ochii,ci interiorul.

Adio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu