miercuri, 27 ianuarie 2010

De astazi,un alt costum !


Sunt satul sa fiu acelasi mereu,mereu,mereu.De astazi o sa abordez un alt mod,fel de a fi.Toate starile,toate incertitudinile,toate relele se revarsa prea cunt asupra mea,nelasandu-mi nici macar cel mai mic spatiu pentru a respira.Si asa zile in sir,saptamani sau chiar luni ma inchid in mine pentru a cerceta fiecare coltisor al meu,cu scopul de a gasi macar un centimetru patrat de oxigen.Dar gata cu toate astea,voi invata sa ma descurc si fara,voi invata ca zambetul meu sa stea constant pe chip,pur si fara sa coboare din nicio cauza!

Asadar voi arunca vechiul meu costum de un negru spalacit ,uzat de atatea deceptii si fapte ce m-au ingropat.E prea plin de namol si de tarana pe care ei m-au asternut,si apoi mi-au trantit-o in fata.Cine sunt ei ?Indiferenta,pana la urma,e un scop de atins.Si cei care nu o au pretend ca e un defect.Eu imi voi lua aceasta insusire,pe langa ea ,si maturitate,viata,interactiuni multiple,OXIGEN !

M-am dus zilele trecute si mi-am luat noua mea personalitate dintr-un magazine de vise.Era scump,platesc inca pentru el,dar nu-I nimic!Am sa achit tot la un anumit moment dat.Culoarea negrului si ,desi intunecat,stagnanta soarelui senin pe el,m-a lasat fara cuvinte.Asadar ,de azi,un alt eu.Inchin pentru aceasta un pocal de vin rosu,ca sangele.Ciudat,simt de parca ar fi al meu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu