luni, 11 ianuarie 2010

Fara concluzii

Scriu ce simt in analogie cu o parte a trecutului meu.Orice linii se trag in afara mea nu-si au rostul.Eu imi construiesc lumea care cred eu ca ma inconjoara pe mine,si atat.Fictiva ce-i drept,negativa poate,agonioasa...cum vreti voi ! Dar e a mea,a mea, a mea ! Numai a mea.Sunt simtirile,sentimentele,trairile mele interioare care nu au niciodata legatura decat cu anumite concepte si detalii insignifiante care alcatuiesc exteriorul meu.Nu iubesc,nu acuz,nu sarut ,nu urasc pe nimeni din exterior,ci doar personajele slefuite in mine,atat ! Ele oricum sunt inspirate decat din niste matrici ale realului,care reprezinta doar o grupare de parametrii infimi,luate decat sub uniunea unor detalii caracteristice,esentiale,dandu-mi mie idei si atat! Deci neimportante ! Nimic din ce scriu nu are vreo legatura permanenta,nici macar temporara, a lumii de dinafara mea.Sunt doar nori schitati,negrii,albi,ceruri verzui,albastre..flori..campuri de maci..ochi.Atat.Ce intelegi tu din asta ? Nimic.Eu ma exteriorizez si atat,dar in felul meu ! Si numai eu il inteleg,pentru ca eu ma cunosc.Da! Tu poti trage concluzii,poti face analogii,poti sa iti interpretezi o parte din carater in scrierile mele,dar niciodata nu vor fi corecte aplicandu-ti toate acestea asupra mea,pentru ca nu ma cunosti,n-ai de unde sa stii ce-i in mine.Un destin,ce soarta,cat venin! Un munte,un pisc,o prapastie,cerul verzui...ca cel albastru a plecat,si ma bucur ! ...Dar uite,uita-te in ochii mei ! Ii vezi ? Nu! Pai si atunci ? Taci...Negrul din ei si asa e prea intransparent.Nu vei observa oricum nimic.

Fara concluzii,draga mea cititoare,Viata.Pe tine,nici macar nu te iau in seama.Pe nimeni altcineva.Granitele inspiratiei si a ceea ce a ramas din trecutul meu se opresc aici,in mine.Pentru ca da,scriu o mare parte din firele trecutului meu.Dar sunt atat de subtiri,incat se pot si s-au rupt de muuult timp ! Insa eu le tin minte,si le metaforizez,ti le prezint tie,doar ca lectura,si atat ! Fara concluzii deci...nu-si au rostul.Natura lor stagneaza in mine.Pana la o eventuala biografie completa a vietii mele , care nu va exista pentru ca sunt doar o umbra a unui soare ce alcatuieste un cer diform,cius.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu