vineri, 29 iulie 2011

Zbori...

"Azi, sti ce face somnul tau? scuipa pastile,
Umple burtile cu monstri,
Toberoanele cu fosti,
Si nu-ti pare rau de tine.
Fiare fine,
Curbe line,
M*** iulie,
Carne vie,
Cine stie?"

...Si i-ati avant puternic,pasare hoinara, caci aici nu vei mai gasi o casa.S-a dus drumul ala de intoarcere sub care tot am pus ravas si focul l-a luat,pe el si masca mea.
Stau sub cearceaful indolentei,ce sa-mi spun? Ca-i "totul bine" ? Oare nu cumva vlastarul ce l-am cunoscut candva a ars sub umbra mea hoinara? Dar vad ca nu eu eram ochiul ce te inconjura prim mersul tau suav si buimac,ci oricine altcineva - tot ce reprezenta un necunoscut. Din infinit de fete,una cate una, crezi ca va merge vreodata ? Crezi ca le vei cunoaste ? Pufnesc si intru in scrisoarea asta,ma pun pe patutul mic din ea. Si scriu si scriu si cu ce rost ? Nu e ca si cum ar mai conta ceva. Caci tu , nu mai contezi...

Zbori mare floare, caci mica nu mai esti iar eu am sa te las acum,sa dormi, in noaptea solitara.



*


Foaia parca nu mai vrea sa se lase scrisa de creionul meu.Va spun la revedere si ca mi-a parut chiar bine. Poate voi reveni,poate ca nu. Cine stie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu