sâmbătă, 18 iunie 2011

Greiere

Si sar si sar si sar...si tot sar.
Si imi pierd urma,si nu stiu unde sa ma intorc.Dar am o harta in minte,un drum al meu.Pierdut printre atatia copaci,atatea cranguri,atatea departari ascunse in taine impletite in atatea bratari vandute atator oameni !
Dar poate te voi intalni pe o campie insorita,si vom sta pe o paturica si vom vorbi...vom arde impreuna sub soarele care ne-a razvratit umbrele candva.
Sa te culeg din caldari demult trecute,te scald din nou in ele,iti insfac ochii si ti-i izgonesc in ai mei,te ridic pe un nor...Si nu te mai las sa te dai jos.
Iti sorb iubirea din piept,ti-l fac sa clatine sub puterea mea,te las sa fugi spre chipuri nemaintalnite,si toate sa insemne culoarea parului meu,sa insemne aburul dorului meu.

Si campul sa se numeasca dupa chipul tau,si graul ce creste pe el sa fie atlasul in care ma gasesti.Iar muzica sa cante din umbrelele picurilor de ploaie,si sunetul ei sa ne regaseasca notele,sa ne invelim in paturi subtiri de vara,sa ne tinem in brate.Sa ne privim...

*

Un pocnit ma trezeste.Un steag atarna in fata mea.
Un pui de ochi se uita la mine,ma studiaza,se intreaba ochiului meu.Un zambet de care mi-a fost dor.

-Hei buna ! Am visat ca sunt un greiere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu