duminică, 15 mai 2011

Visare

Hei,eu tot aici sunt. Un maldar de confuzii bagate,indesate intr-un sertar ratacit de fratele sau,Dulapul. Sunt un haiduc uitat de lume,de mine, precum o pasare fugara ce se joaca printre miresmele norilor albi imprastiati pe cer. Un rol,fara o scena,un Vis , fara o muza. ..

...Caci a fugit. Si atat de multe m-a invatat incat nici nu stie si doamne cat nu as da ca timpul sa se scurga pana intr-o zi de vineri, sa ma duc din nou acolo. Sa ma lase sa indrept,sa ma indrept.

Regret mai mult decat ma regret pe mine,dar zambetul meu solitar,inca sta aprins in mine,inca am dare de cerneala pe pereti, inca am urme de tablouri.Inca te am.Ciudat,nu ? Si totusi...tu vei fi ,cel putin o perioada, un firisor de iarba in iluzia totala a unui camp mort. Un geam spre lumina,un gand spre fericire...dar si tristete. Caci precum un ceas stricat,timpul nu mai batea in favoarea noastra. Iar bateriile s-au pierdut...

Dar aveam un ceas nou in buzunar. Nu ti-a placut...dar eu inca il mai am. Si merge atat de perfect incat si soarele se reflecta in el si ramane uimit. O fascinare universala,doi soareci dansand limba peste limba indicand orele frumoase. Si ce bine merge...ce bine merge...

Eu tot aici sunt ! Un poem intr-un corp de purice ce sare de colo-colo inspre nicaieri dar acum nu mai are culcus...si ii e frig si frica. Dar rabda,se zbate, reuseste ! Insa mereu isi va iubi fostul patut..atat de calduros.

Un om intr-o ingeniozitate vaga,scormonita de printr-o scoarta de copac,deodata cu vreo doua veverite ce s-au speriat si au fugit.

O vara fara iubire. Caci nici macar splendoarea verii...nu a asteptat.

Un gigant al nimanui,o piatra solitara...

...Ce asteapta sa te asezi pe ea.

http://www.youtube.com/watch?v=kVpv8-5XWOI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu