miercuri, 2 iunie 2010

Cicatrici

Va rog,lasati-ma odata ! Nu vedeti ca e imposibil ? Cerul nu vrea.Si daca vedeti de ce inca imi mai ardeti pielea ,naluci ale unui haos unitar ? Nu va mai vreau,nu vreau sa va mai simt pe mine in fiecare clipa,sa va mai vad,sa o mai vad pe ea prin voi...

Evident drumul meu anterior s-a dus.Atat de multa aberanta sub niste ochi atat de goi,eu nu am vazut.Dar cealalalt drum,cu statuia care nu speram sa se transforme in cenusa,a ramas inca in mine si vrea sa fie deschis.Picioarele mele ma implora sa-i calc calea.Si nu pot!

Privirea spre robustul cer straveziu.Mi-as vedea forma chiar si de la distanta asta prin norii albi albi.Si tot singur sunt,pe acelasi camp,sub umbra demult trecuta a aceluiasi copac batran,gandindu-ma la drum si...poate inca putin si la albastru.

Si inca mai avem o rascruce unde ne-am putea intalni.Dar intrebarea mea este : tu vrei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu