marți, 2 noiembrie 2010

Dezbraca-ma de om !

Tu,Samanta ! Te-am sadit,te-am facut sa infloresti,sa radiezi sub maretul Soare,care te hranea cu lumina lui,parte din corpul lui,din ochiul lui unitar.Te-am facut sa traiesti,sa simti briza suava a unui vant demult uitat de oameni.Am realizat in tine ceea ce eu am reusit sa reneg,sa despic din firul ce-l reprezint,din natura ce a fost indesata in mintea mea,in pielea mea,pe care acum am sa o dezbrac...

Dezbraca-ma de om ! Atinge-ma cu sarutul tau,imbraca-ma in zeu.Caci ce nevoie am eu de un om dintr-o gloata,toti macelari care vor sa rastoarne ceva,sa puna la loc ceva,sa tinda spre ceva,spre un nimic in care ei cred atat de mult,incat carnea lor fragila s-ar frange la impact dintre ceva chiar si spiritual si ei.Insa de ce toti am fi asa,eu vreau ca si carnea mea sa fie intr-atat de puternica,sa nu poata fi strapunsa de nimic,sa ma inclin inspre Soare,sa-l ating fara sa ma topesc,sa ma preling peste valuri,sa fiu Marea ! Sa fiu oceanul ! Sa vad in mine atatea lumi,sa le sortez ,sa le creez,sa le DISTRUG ! Doar pentru ca pot ! Sa ma joc cu fiinte demne de mila,mici,infime,fiinte care nu merita atribute,nici defecte ! Merita chiar perfectiunea pe care ei o vad perfecta ! Ajuta-ma sa scap de pielea mea albicioasa,imbraca-ma in rosu inchis ! Sangele meu sa se opreasca din curs,inima sa-mi stea,sa explodeze in pieptul meu si sa se transforme in petale de trandafir.Ochii sa poata simti orice,sa vada orice,sa pot citi orice gand,orice soapta,SA FIU UN TOT ! Imbraca-ma in zeu,te implor,imbraca-ma in zeu...

Caci eu as putea slavi si Luna,si Apusul,as cunoaste absolutul,i-as fi mai presus,as inventa noi existente,noi metode de cunoastere,as inventa intr-adevar perfectiunea pe care nimeni n-ar intelege-o dar toti ar adopta-o pentru ca ar stii ca e ceea ce e bine ! Si toti am citit despre iluminism...jalnica tentativa a unui curent literar de a induce perfectul,de a ridica simplul om catre cunoasterea existentei infinite ! De ce sa nu existe O EXISTENTA INFINITA imbibata in venele mele?...Caci de la ce ma pot astepta de la voi ? Cand insusi Dumnezeul vostru atotputernic,atotnemuritor,e ceva atat de simplu prin complexitatea sa.Si cum Creatorul ajunge sa creeze ceva atat de limitat precum sunteti voi ? Un musuroi de furnici si tot as putea pleda ceva cu un orizont mai indepartat.Caci eu as putea aduce orizontul larg,in fata voastra,as putea fi globul de sticla in care toti v-ati sparge,in care toate valurile din voi se sparg in stancile din mine !

Imbraca-ma in zeu,imi urasc pielea mizerabila de om,murdara,cadaverica,urata ! Caci atat de obisnuita,de chinuita in conceptie este,incat mi-e scarba cand o vad pe fiecare dintre noi,si carnea,si oasele,si interiorul nostru,totul o adunatura de cenusa din niste strabuni care n-au existat ! Asculta-ma biblie ! ITI DAU FOC ! Daca ar fi sa ne luam dupa tine,si Creanga ar putea fi Dumnezeu,si din Capra cu trei iezi reieseau morale.Povesti,m-am saturat de povesti,de tot felul de randuri puse in mintile fiecarui individ,pentru ca sa se creeze un centru comun pentru toti,pentru ca e prea simplu ca sa nu fie inteles.Si daca ma insel,o,Atotputernicule ! Arata-mi calea ta glorioasa in care se ineaca atatia,arata-mi-o si o voi intelege,ai "incredere"...

Dezbraca-ma de om Floare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu